Rok szkolny 2024/25 dobiega końca. Nowe pomysły, realizacje projektów, część zajęć lekcyjnych, szkolne imprezy i wydarzenia – cały czas korzystamy ze sprzętu zakupionego w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłosci.
Przedszkolaki, kolejny raz korzystały z magnetycznych i drewnianych klocków na świetlicy. W szkole podstawowej uczniowie klas 5 i 6 układali z klocków magnetycznych oraz drewnianych budowle w 3D. Na lekcjach chemii klasy siódme wykorzystały atomy magnetyczne do pisania wzorów strukturalnych związków chemicznych oraz budowali cząsteczki związków chemicznych za pomocą modeli kulkowych. Klasy ósme budowały cząsteczki związków organicznych za pomocą modeli kulkowych. Na zajęciach „Łamigłówki matematyczne” uczniowie bawili się zestawem „Mały elektryk” oraz zajęli się montowaniem i sterowaniem robotami. Zestaw „Mały elektryk” oraz „Zestawy elektryczno- magnetyczne” były wykorzystane na lekcjach fizyki w kl.8. Podczas kolejnych uroczystości używano aparatu cyfrowego Sony do robienia zdjęć. Na lekcjach biologii i godzinach wychowawczych uczniowie korzystali z tablicy interaktywnej zakupionej w ramach programu. Uczniowie podczas lekcji biologii uczyli się obsługi mikroskopów i oglądali ciekawe preparaty roślinne i zwierzęce. „Magnetyczne ułamki i procenty”- koła i listwy z tabliczką nauczyciele matematyki wykorzystali swoich lekcjach w klasach starszych, jak i młodszych. Przez cały rok w klasie piątej na zajęcia rozwijających "Laboratoria przyszłości" uczniowie używali sprzętu zakupionego do naszej szkoły. Podczas zajęć wydrukowali kilka ciekawych przedmiotów na drukarce 3D. Na lekcjach geografii korzystano z zakupionych map. Na zajęciach pozalekcyjnych oraz na świetlicy szkolnej uczniowie grali w „Chemiczne Bingo”. Na niektórych zajęciach uwieczniliśmy nasze poczynania na zdjęciach. Oto fotorelacja.