Subject: Music and instruments – new vocabulary.
Podręcznik:ćw. 1/80-81, przeczytaj quiz na temat muzyki. Do zeszytu przerysuj ramkę i wpisz w odpowiedniej kategorii wyrazy z quizu w kolorze niebieskim. Dodaj swoje przykłady.
Ćw.2. - przeczytaj quiz ponownie i wybierz odpowiedzi.
Sprawdź ile odpowiedzi miałeś poprawnie:
1b,2a,3c,4a,5a,6c,7a,8b,9a
Zeszyt ćw.1,2/28
Subject: A song – reading.
song lyrics – tekst piosenki
Podręcznik:ćw.1/82 – przeczytaj tekst piosenki i odpowiedz na pytania. Who...? Kto...?
Ćw.2/82- przeczytaj słowa piosenki i komentarze, zadecyduj czy podane zdania są fałszywe czy prawdziwe. Uzasadnij swoją opinię jak w przykładzie:
I think it's true/false because.....(imię) says (zdanie z tekstu)
Ćw.3/82 – sprawdź w słowniku znaczenie słów w kolorze niebieskim, następnie uzupełnij zdania.
(ćw. do sprawdzenia)
GOOD LUCK !!!
Subject: Vocabulary practice – ćwiczenia.
UNIT 7- VOCABULARY
1 Dopasuj definicje 1–5 do wyrazów a–e.
1___ 2___ 3___ 4___ 5___
1 a group of musicians a lyrics
2 the words of a song b a hit
3 they really like a singer c reggae
4 a very popular song d a band
5 a type of music e fans
2 Wybierz odpowiednie wyrazy.
1 What time is the band / concert / song tonight?
2 I love watching music videos / downloads / lyrics.
3 My brother is playing the salsa / lyrics / drums in a concert.
4 Mozart is a famous folk / classical / rock composer.
5 My favourite rock fan / view / band is Linkin Park.
W zeszycie zapisujemy tylko odpowiedzi I wysyłamy do sprawdzenia – oba ćwiczenia.
GOOD LUCK !!!