There’s a bee.

 

Zdanie, które zaczyna się „There’s a…” mówi o tym, że coś się gdzieś znajduje.

Podręcznik – str. 62

Zadanie 1

Przyjrzyjcie się obrazkowi, na którym ukryło się kilka zwierząt. Posłuchajcie nagrania i po każdym zdaniu wskażcie zwierzę, o którym mowa. (3.11)

Np.: There’s a dog. – Tam jest pies. (Wskazujemy, gdzie ukrył się pies.)

 

Zadanie 2 (zadanie do sprawdzenia)

W tym zadaniu widzimy 6 zdań. Każde zdanie odnosi się do jednego ze zwierzątek ukrytych
na obrazku. Dla przykładu zdanie pierwsze odwołuje się do zwierzątka oznaczonego cyfrą 1, czyli ptaka (bird). W każdym zdaniu są wymienione dwa zwierzątka. Trzeba wybrać to, które oznaczone jest daną cyfrą i zapisać zdanie w zeszycie.

Np.: 1. There’s a bird.

W ten sam sposób piszemy pozostałe zdania.

 

Zeszyt ćwiczeń – str. 60

Zadanie 1 (zadanie do sprawdzenia)

W zadaniu należy dopasować zwierzęta do ich legowisk i pokolorować obrazki.

 

There’s a frog.

 

Podręcznik – str. 63

Zadanie 1

Jakie zwierzęta widzicie na obrazkach? Wymieńcie nazwy zwierząt w każdej parze po angielsku. Zdania w nagraniu, którego posłuchacie, odnoszą się do kolejnych par. Przygotujcie pionki lub drobne przedmioty, które wykorzystacie jako żetony. Słuchajcie nagrania i połóżcie żetony na właściwym zwierzęciu z każdej pary.

Zadanie 2 (zadanie do sprawdzenia)

Pod każdym obrazkiem widzicie zdanie. W każdym zdaniu należy wybrać właściwe zwierzę i przepisać zdania do zeszytu.

 

Zeszyt ćwiczeń – str. 61

Zadanie 1 (zadanie do sprawdzenia)

Napiszcie po śladzie brakujące części zdań i pokolorujcie obrazki.

 

Rozwiązania zadań proszę przesłać do 30.05.