Zawody wędkarskie

2. Michał Bułak

3. Hubert Suszyński

Wiatr we włosach…

Dwudniowa wycieczka (30 – 31 .05.2017 r.) do Trójmiasta została ufundowana przez Burmistrza Lipska uczniom, którzy rozsławiają imię naszej szkoły: chór Tremolo, harcerze, finaliści konkursów przedmiotowych, sportowcy, uczniowie z najwyższą średnią ocen.

Pełna przygód podróż pozwoliła w końcu dotrzeć do pierwszego obiektu naszego zwiedzania, czyli Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. Nie sposób było ominąć Westerplatte i Gdańskiej Starówki. W późnych godzinach wieczornych dotarliśmy do Mikoszewa na nocleg. Niespodzianką było ognisko z kiełbaskami i śpiewaniem.

Drugi dzień rozpoczęliśmy spacerem po molo w Sopocie, potem udaliśmy się do Malborka. Bez przygód wróciliśmy około 22.00 do Lipska.

Wyjazd bardzo zbliżył uczestników wycieczki, mimo dużej różnicy wieku. Wszyscy czuli się bezpieczni pod czujnym okiem nauczycielek.

Wielkanoc 2017

Życzenia-Wielkanocne

Rocznica uchwalenia Konstytucji 3 Maja

Tradycyjnie bierzemy udział w uroczystościach gminnych.

Dzień Samorządności w ZSS

21.03.17r. obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Samorządności. Dominowała tematyka przyrodnicza, ponieważ rok 2017 jest „Rokiem górnej Biebrzy".
  Dzień rozpoczął się apelem, na którym można było obejrzeć popisy artystyczne uczniów klas II- kl. II a zagrała melodię na fletach, natomiast II c zaprezentowała się w inscenizacji „Witaj, wiosno". Następnie odbyły się zajęcia w obu szkołach, w gimnazjum- artystyczne i muzyczne, natomiast w szkole podstawowej- warsztaty przyrodnicze. Wszyscy uczniowie obu szkół ponownie spotkali się na apelu o godz. 11. Mieliśmy możliwość obejrzenia prezentacji zwierzęcia lub ptaka mieszkańca Biebrzańskiego Parku Narodowego , które przygotowały klasy I- V. Klasy VI wystąpiły w pokazie mody ekologicznej. Następnie odbył się turniej „Kocham cię, Biebrzo". Rywalizowały w nim drużyny Łosi i Batalionów. Zawodnicy musieli wykazać się nie tylko wiedzą przyrodniczą, ale także umiejętnościami wokalnymi i sportowymi. Mogliśmy także oglądać popisy taneczne „Małej pasji". Dzień zakończył się meczem piłki ręcznej.
  I tu należą się podziękowania wszystkim, którzy pracowali nad przygotowaniem tego dnia. Przede wszystkim dziękujemy za wsparcie i objęcie patronatem Biebrzańskiemu Parkowi Narodowemu oraz Nadleśnictwu Płaska w Żylinach. Dziękujemy także kołu scrapowemu i pani Agnieszce Boruch, nauczycielom, którzy prowadzili zajęcia przyrodnicze, a także wszystkim przygotowującym prezentacje i występy.

Samorząd Uczniowski

Statystyki

Odsłon artykułów:
2150078

Ogląda nas

Odwiedza nas 45 gości oraz 0 użytkowników.